• Film İstek
  • Rastgele
  • Üye kayıtları durdurulmuştur. Lütfen daha sonra deneyiniz.

    En Son Eklenen Videolar Güncellendi

    Sitemiz Yenilendi görüşlerinizi iletebilirsiniz.

    Reklamı Gizle
    Reklamı Gizle
    Ulan İstanbul 14. Bölüm Fragmanı İzle 22 Eylül Pazartesi
    • İzlenme: 3.943 görüntüleme
    • Yorum: 17 yorum
    • Tarih:

    Ulan istanbul yeni fragmanında sadece bir sahne içerisinde diyaloglar gösterilmiş. Ulan İstanbul dizisi şarkılarıyla ve oyuncu replikleriyle izlenme rekorlarına doğru ilerlerken gerçekten ekran başına bağlamaya devam ediyor değerli izleyicilerini. Bizler de severek izliyor ve bu başarının devamını diliyoruz. 22 Eylül Pazartesi günü Ulan İstanbul 14. yeni bölümü ekrana gelecektir. Şimdiden sabırsızlıkla beklediğinizi bildiğimiz için dizinin fragmanını tüm değerli dizi severler için yayınladık. Sizler de Ulan İstanbul dizisi hakkında yorumlarınızı esirgemeyip konu altında belirtiniz. 22 Eylül Pazartesi günü Kanal D’De.. Görüşmek üzere.. Hoşça Kalın.

  • Tür YAKINDA
  • Etiket , ,
  • Yönetmen ve Oyuncular

    • Oyuncu Alptekin Serdengeçti
    • Oyuncu Ayta Sözeri
    • Oyuncu Beyti Engin
    • Oyuncu Caner Özyurtlu
    • Oyuncu Erkan Kolçak Köstendil
    • Oyuncu Salih Bademci
    • Oyuncu Şebnem Bozoklu
    • Oyuncu Sevtap Özaltun
    • Oyuncu Uğur Polat
    • Oyuncu Zeynep Kankonde

    Film Hakkında Düşüncelerinizi Paylaşınız

    Spoiler Ekleyin

    17 yorum "Ulan İstanbul 14. Bölüm Fragmanı İzle 22 Eylül Pazartesi"

    1. oğuzhan efe

      çOK GÜZEL BİR FİLMDİ. TEŞEKKÜRLER…

    2. zülal aslan

      bu filmi daha önce izlemiştim güzel film tavsiye ederim. başarılı

    3. ebru ertürk

      kesinlikle izleyin.seveceksiniz.,filmden bir şey anlamadım desem yeri var,sağlam film güzel paylaşım

    4. ecem özkanlı

      vasat

    5. elif Çıtlak
    6. duygu avşar

      fim izlenmeye deger. Ben kurgulari cok begendim. bende hayatim da mutlu son istiyom…

    7. ahmet su

      Süper bu kadar iyi bi film görmedim

    8. cansu Terlemez

      kolay kolay izleyemeceğiniz gerçeklik payı yüksek hoş bi film…

    9. görkem su

      Emeğe saygı arkadaşlar film fena değil

    10. furkan Suran

      Admin bi film önersene izleyelim

    11. afra deveci

      Bende sevgilimle birlikte izliyorum ne olmuş yani :))

    12. kasım kurşunoğlu

      Bazı kısımları güzel ama genel bakıştan bakarsak biraz saçma zamanı bol olan izlesin fazla birşey beklemeyin 10 üzerinden 4

    13. hayri aslan

      herkes bişey söylüyor anlamadım ki ne izlesek

    14. ahmet tuncel

      Başka siteden izlemiyorum hiç keyifleizle de bütün filmler var :))

    15. alimert ünvanlı

      öncelikle selamlar siteniz çok güzel hakkaten her hafta sonu buradan film izliyoruz

    16. zülal özkanlı

      film açılmıyor bende napcam

    17. orhan deveci

      Fantastik filmler bekliyoruzzzz

    Ulan İstanbul 14. Bölüm Fragmanı İzle 22 Eylül Pazartesi